Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Aj!

Publicerad 2013-05-31 07:08:44 i Hanna

Har verkligen varit social med många bra denna veckan!
Skönt, och nog lite klokt att vara lite uppbokad. För oj vad den här tiden är jobbig.
Är så arg på allt allt allt för att Vide inte är med oss här. Skitvärld!

Igår var jag iväg alldeles för länge, hade för trevligt helt enkelt.
Var så trött och hade så ont att jag mest bara grät när jag kom hem. Tills jag somnade.
Har sjukt ont i si-lederna (läs rumpan) nu med.
Skitkropp! Funka!

Imorgon kommer min syster, som bad att få vara här på Vides födelsedag. Gulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela