Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Dagar

Publicerad 2012-12-20 17:27:17 i Hanna

som går.

Det känns konstigt. Tiden liksom dundrar iväg, eller har gjort nu. Skönt och ovant. Vet att jag tjatar, men det är inget roligt med jul i år. Vill bara att den ska vara över. Efter helgen ska jag till mvc för att lämna blodprov. Om två veckor är det kub-test.

Jag är som en bergochdalbana, men som J skrivit ett par gånger har jag nu lite bergochdalvana...
Ibland "glömmer" jag att det är sant. Att det finns ett litet liv i mig, ett litet syskon. Så svårt att tro på.

Idag har Sara gjort en minnestatuering till Vide. Den är så fin, jag är stolt över den. Över Sara. Över Vide.
Min lilla familj; Sara, jag, Vide och en liten hoppböna. Älskade lilla familj.

Här är tatueringen

Kommentarer

Postat av: Li

Publicerad 2012-12-20 18:15:10

Älskade ni <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela