Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Ojojojojojojoj!

Publicerad 2012-11-12 17:16:00 i Hanna

Kollakollakolla!
Min kropp har inte lurats. Vi är gravida! Å, snälla lilla bönan, stanna kvar där nu hela vägen. Och kom ut och skrik i juli någon gång!
 
 
Imorgon blir det telefonsamtal till en massa folk av en rolig anledning äntligen. Undrar vad min barnmorska säger om förslaget att jag kan bo kvar på mvc från v 20 någon gång...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-12 23:15:51

Grattis än en gång! Jag är så himla glad för er skull!

Jag tycker för övrigt att du kan fråga din barnmorska om du kan få flytta in hos henne ;)

Svar: Tack snälla du! :)
litenlo.blogg.se

Postat av: Signe Holmgård

Publicerad 2012-11-12 23:16:58

Och det var jag som skrev förra kommentaren.. Att jag aldrig lär mig vilken knapp jag ska trycka på.

Postat av: Malin

Publicerad 2012-12-03 11:19:00

Fantastiskt! Helt fantastiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela