Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

plus plus två

Publicerad 2012-11-14 19:03:00 i Hanna

En dag till som går.
Och jag är mest bara glad. Det känns konstigt och ovant. Med bara glädje. Men väldigt skönt. Hoppas på många såna stunder.
Har haft vännen här, vilket jag gillar mycket. Vi åt cheesecake som jag (!) gjort. Den var, om jag får säga det själv, väldigt jättegod.
Ingen matblogg det här, men med tanke på hur mycket jag äter plötsligt och hur lite jag kan röra mig (skrmf på bäckenet) kommer det sluta i lite väl många kilon. På mig.
 
I alla fall. Om några veckor kan vi meddela om vi tror på det här med att vi är gravida. Det KÄNNS bra. I början av december ska vi få SE om det ser bra ut. Tänk att det alltid alltid ska finnas något att räkna ner till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela