Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Spökar?

Publicerad 2012-11-05 22:21:00 i Hanna

Är det symtom på en graviditet, eller spökar alla hormoner de stoppat i mig med mig?
Jag vill så gärna att det ska sitta fast ett litet skrutt av hopp där. Och stanna hos oss.
Har en väldans massa symtom. Det tydligaste är ledsmärtan, speciellt SI och symfys. Den är... ja. Tydlig. Så är jag ju snäll mot den.
Trötthet är ju inte så tydligt. Trött är jag ju mest för jämnan.
Lukter är starka.
En del smaker är... inte så goda längre.
Har slutat dricka kaffe.
Tyvärr har den där metallsmaken jag skrivit om nästan helt försvunnit, vilket föranleder en massa tvivel i huvudet. Mår inte särskilt illa heller.
Jaja, mens ska helst inte komma i helgen. Test om länge. En vecka och en natt. Nu ska jag säga god natt.
 
Vill skrika ut min kärlek till Vide. Vide och Sara. Så de får en liten viskning här i alla fall. Min lilla familj. Värda allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela