Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Bada!

Publicerad 2013-04-16 10:04:00 i Hanna

Idag är det bassängbad och en liten extratid hos kuratorn, av olika anledningar.
Vaknade efter rätt bra sömn och känner mig lugnare.
Nove Los sparkar hjälper lite. Det var några dar sen. Som det hjälpte.

Ska bli galet skönt att bada. Önskar jag kunde vara i bassängen oftare och under längre tid.
Men jag har fått en bad/barnolja av en vän, så mina badkarsbad är också mysigare nuförtiden. Raps och lavendel, det är bra grejer.

Igår träffade jag P och P, den ena är ett och den andra är äldre. Det var bra, roligt och avslappnat.

Summering: bättre start än på länge på denna tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela