Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Turbulens

Publicerad 2013-04-19 17:29:56 i Hanna

Nove Lo mår bra, vi mår bra.

Det har varit många känslosamma händelser på sista tiden. Hela min orosspiral gick ju i taket förra veckan och mot helgen. Så var det ett kuratorsamtal jag egentligen behövde. Tänk att jag kunde få en tid så fort.. Tur för oss.

Såklart är det andra saker än graviditet som händer i vårt liv (om än det mesta utom barnen hamnar i skymundan). Oroar mig för en nära släktings välmående, vilket ger en maktlöshetskänsla.
Har fått en fantastiskt efterlängtad nyhet från en fin vän, som gjorde oss glada glada glada!!! Hurra igen!

Det stormar. Av känslor. Glada, ledsna, rädda, hoppfulla, ångestfyllda, förväntansfulla, pirriga känslor. Är helt utmattad av dem.
Så just nu tar jag och Nove Lo igen oss lite i sängen.

Nove har fått många koller på sista tiden. (När hen nu inte fått det.) Allt ser så bra ut så. Nästa vecka är det dags för ett tillväxtultraljud. Det blir bra det. Väx lagom med dig nu, unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela