Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Sol!

Publicerad 2013-02-24 20:34:36 i Hanna

Februari är inte min favoritmånad. Ens när jag är var som jag lärt känna mig själv. Nu när jag lär känna mig själv igen verkar det inte ha ändrats.
Det kanske är dumt uttryckt. Men ibland känns det så. Som om det är så mycket nya tankar och känslor i mig med sorg att jag måste lära känna mig på nytt.
Fast mer och mer blir likt, jag kommer sakta tillbaka. Tankarna fungerar oftast, när de inte sliter med oro eller ångest. Jag är jag. Men med nya sidor. Både bra och dåliga.

Oj, det blev inte som jag hade tänkt.
Hade tänkt berätta att vi har tankat en massa sol idag. Sol och natur. Med två riktigt bra människor!

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-02-24 21:46:32

<3

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-02-25 21:20:40

Så härligt det ser ut! Solen gör mycket för själen. Kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-02-27 09:29:33

Jag läste fel, att februari var din favoritmånad. Så nu har jag försökt flera dagar att se det fina med februari. Tills jag såg att jag hade läst fel :)
Men solen är varmare för varje dag. Det är bra!

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-02-27 09:29:35

Jag läste fel, att februari var din favoritmånad. Så nu har jag försökt flera dagar att se det fina med februari. Tills jag såg att jag hade läst fel :)
Men solen är varmare för varje dag. Det är bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela