Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Barnmorskebesök

Publicerad 2013-01-15 18:15:46 i Hanna

Idag var vi hos barnmorskan. Pratade lite om hur vi vill ha besöken framöver och om resultatet vi fick på KUB. (Det var ett väldigt bra resultat.) Hoppbönan var 3 mm längre än sin dag när vi gjorde det. Skönt, jag har lite slutat oroa mig för att hen ska vara liten. Tänkt mycket på det, eftersom man ändå inte får ändrat datum när man gör IVF.
Hade dåligt ferritin (järnförråd). Blä. Vill inte äta järntabletter. Men det ska jag.
Om tre veckor ska vi få lyssna på hjärtat! Kommer jag ihåg ska jag spela in ljuden. Efter det besöket blir det nog varannan vecka. Hände inte så mkt annat idag. Glömde ta bt, hoppsan. Läcker varken protein eller glukos. (Oväntat...)

Har tränat vattengympa m sjukgymnast idag och fick en riktig efterträningskick. Galet skönt!

Jag tror jag har börjat känna lite fladder, hoppas så himla mycket att jag inte inbillar mig.

Sara jobbar ju nu. Hon blir så trött, går knappt att prata med henne för att koncentrationsförmågan är slut. Älskade frun...

Kommentarer

Postat av: Li

Publicerad 2013-01-15 19:42:09

Älskade ni <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela