Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Styrketräning och magbild

Publicerad 2013-01-17 17:11:24 i Hanna

Första gymbesöket idag. Majgåååd vad otränad och svag jag är. Helt vansinnigt.
Men det är roligt, och jag känner mig säker när jag tränar med övervakning av en som kan.

Har inte varit särskilt oroad för hoppbönan de sista dagarna. Det är väldigt skönt att få vila från slitiga tankar. I går palperade både jag och Sara fram livmoderkanten. Den är inte långt ifrån naveln. (Mycket lättare att känna denna gången när magen är så mjuk...hrm) Har glömt det där, när den ska vara var. Men bönan har nog plats i alla fall... Hen bör vara runt 8 cm från huvud till rumpa nu.

Tänkte bjuda på bild på mig. Magen putar nämligen redan väsentligt. Det är ganska skönt, blir som verkligt då.

Kommentarer

Postat av: Rose-Marie

Publicerad 2013-01-17 20:02:38

Åh underbar bild <3
Jag ska köpa gymkort nu också och träna dessa 2 veckor innan FET så jag har något att fördriva tiden med haha...
Men sen skadar det ju inte att hålla igång lite smått under graviditeten heller. Framförallt för ryggens skull.

Postat av: Li

Publicerad 2013-01-17 22:05:06

Nu blir jag sådär alldeles jävla tårögd och varm i själen som bara en Lo kan göra en.
Fina fina fina ni <3

Postat av: Signe Holmgård

Publicerad 2013-01-17 22:08:24

Så mysigt med en liten putmage =) Fint!

Postat av: Linn

Publicerad 2013-01-18 09:10:03

Fina du! ♥ och fina magen! ♥

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-01-18 10:28:17

Va fin du är!

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-01-18 10:38:02

Vad fint! Är så befriande att se dig le!

Postat av: Åse

Publicerad 2013-01-20 22:23:14

Underbara mage! Och den där lyckan i ögonen, den är underbar att se. <3

Svar: <3
litenlo.blogg.se

Postat av: Annika

Publicerad 2013-01-24 12:51:56

Men käranån att du redan har fått en så fin bebismage <3
Var ett tag sen jag tittade in och det händer så mycket mellan värven =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela