Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Tiden går rätt fort

Publicerad 2013-01-19 13:08:29 i Hanna

Det trodde jag ju aldrig att den skulle göra. Men det känns som om veckorna tågar på. Det är bra. Men läskigt det med. Allt är ju visst läskigt...
Är otroligt tacksam för träningen, det bästa med den är så klart att jag känner mig säker. Säker på att den i alla fall inte skadar. Förut har jag mest blivit avrådd från allt. Det har varit jobbigt, man bryter ner musklerna mer och mer och får ont av det i stället om man har otur.
När jag har lite inbokat som inte tar allt för mycket energi är det ju också skönt, såklart.

Ikväll ska vi träffa Å och H. De vet inte att vi är gravida igen. Är rädd för att säga det till fler. Rädd för min reaktion, rädd för att jag ska tolka en massa i deras. Men det är ju bra människor. Så det kommer gå bra. Vet jag egentligen. Sara får prata. Så löser jag ganska mycket nu för tiden. Och säger vi inget så säger vi inget.

Kommentarer

Postat av: Å

Publicerad 2013-01-20 22:25:54

Och det gick ju fint! Jag är så glad för er skull. Ni är så fina. Kram på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela