Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Vaggan på bild

Publicerad 2013-01-12 19:49:00 i Hanna

Det finns ett visst önskemål om att jag skulle lägga in en bild på vaggan vi ska få, jag var inte jättebra på att muntligt beskriva den sägs det. Så här är den:
 
Jag tror inte det lila träningsredskapet ingår, men man kan ju aldrig veta.
Efter ultraljudet som ska ske när 18 fulla veckor har gått tänkte vi våga hämta den.
 
Lite sån där bonusinformation igen förresten:
Mina fogar har totalpajat idag. Det gjorde ont så jag grät. Ont i knäna också. Så vet ni det. Imorgon får det allt vara bättre igen.

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2013-01-13 09:44:44

Så fin!

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-01-13 11:15:00

Så fin den var! EN sån vill jag också ha!
Kram Angelica

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-01-13 14:17:23

Den var väldigt fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela