Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Akupunktur

Publicerad 2013-03-01 10:14:56 i Hanna

Igår var jag på första akupunkturen för smärta i si-lederna, fast bara högra för jag ligger på sidan, och symfysen. Hos den där bästa sjukgymnasten jag skrivit om tidigare. Blir lite upprörd över hur de sjukgymnaster jag gick till förra gången betedde sig igen. "Det där kan man kanske prova men det hjälper nog inte nu. Det går ju över sen." Men men.
Det hjälpte verkligen! Så mycket att jag gör saker jag inte ska och kan, för smärtan är inte där och påminner hela tiden. Så tufft, att en sån sak kan hjälpa. Undrar hur länge det sitter i. Hoppas länge länge! Har ny tid nästa torsdag.

(Nålar på symfysen är ju dock inget för den pryda... Igelgottssnippa)

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-03-01 20:40:43

Haha. Men graviditet och förlossning i sig är nog inte heller nåt för pryda. Väldigt könsfixerat :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-03-01 21:53:27

Kanske nåldynan Venus kan bli Ikeas nästa produkt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela