Vägen till Nove Lo, Vides lillasyskon

Här kan du läsa om vår sorg efter Vide, vårt förstfödda barn, och vägen till hans lilla syskon. Vide fick inte överleva sin födelse. Nove Lo ligger och växer i Hannas mage. Vardagens tankar letar sig in här och var, vår vardag. Vill du läsa om hur Nove kom till kan du klicka på oktober 2012 i arkivet. Där står det om vår IVF, som lyckades på första försöket! //Mammorna Sara och Hanna

Sytt till Nove Lo

Publicerad 2013-03-21 21:11:04 i Sara

Idag har jag sytt ett par byxor till Nove Lo
Det var första gången jag sydde sen jag sydde till Vide, det blev lite känslomässigt.
Men jag tror jag lyckades ganska bra till slut!

Kommentarer

Postat av: Malin -Änglamamma

Publicerad 2013-03-21 21:25:09

ÅÅ vad söt Nove Lo kommer vara i dem!!
Vad duktig du är! :)

Svar: Tack Malin =) ska ge mig på ett par till byxor imorgon =) kanske inte blir lika jobbigt!
litenlo.blogg.se

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-03-22 14:50:57

Tänk en blöjrumpa i de där, det kommer bli urgulligt!
Kram

Svar: <3
litenlo.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela